Léon Naar Léon

21 april 2018 - León, Spanje

Zaterdag 21 april,  0 kilometer lopen 🤣😂🤣😂🤣. Heb heerlijk geslapen en nog lekkerder ECHT ontbeten in mijn super-de-luxe hotelletje heerlijk!!!!! Vandaag eerst een ritje naar de podologe dankzij de zeer behulpzame receptioniste die belde en belde en een afspraak maakte voor mij. Wat een schat!

Was lekker dichtbij. Daar aangekomen kijkt ze mijn tenen na en denkt dat er een scheurtje in mijn tweede teen gewricht zit en de kleine teentjes krijgen een speciaal goedje en schuimverband. Goed heb geen zin om een foto te laten maken en de “internetdokter” lijkt te zeggen als het niet scheef staat een tape eromheen wat zij overigens ook heeft gedaan en lopen maar. Ze kon alleen Spaans dus gelukkig helpt mijn vriendin die een aantal dagen achter mij loopt op de speaker van de telefoon met vertalen wat ze zegt. En ik moet wel even vermelden dat ze me niets berekend!!! Ongelooflijk, ze vond dat ze niets had gedaan en wenste me “buen camino” wat lief!

Ik besluit nieuwe schoenen te kopen en te lopen tot Astorga waar ze ook een ziekenhuis hebben, maar ik denk zelf dat het wel mee zal vallen. Tape, nieuwe schoenen, rust en diclofenac 😂🤣😂. (Je moet overigens mijn nieuwe zwemvliezen met veeeeeel voorruimte echt bekijken hoor zijn werkelijk prachtig! Vooral de kleur😉)

De fysiotherapeut lijkt ook mee te vallen, hij tapet mijn bovenbeen en zegt goed te rekken klein minuscuul scheurtje en de schouder (van de stokken uiteraard) daar kraakt hij iets dus hop dat lijkt ook gefixt. De moeheid aan het einde van mijn tocht iedere dag komt door magnesiumgebrek. Dus al met al is er dus overal een oplossing voor.

Mijn eindstand vandaag 10.3 kilometer rust 😅😅. Heb vanavond overigens ook heerlijk gegeten bij El Corte Ingles!! Yammie ik kan er weer even tegen.

Nou geen wijze lessen vandaag, niet veel foto’s maar zal morgen weer mijn best gaan doen voor jullie! Zelfs geen kaarsje kunnen vinden 😞😔

Slaap lekker en tot morgen!😘

1. Bernadette kroonen:
    27 april 2018
    Die arme poed
  2. Bernadette kroonen:
    27 april 2018
    Die arme poezelige voetjes van je....😘erop!