Cacabelos naar Trabadelo

27 april 2018

Vrijdag 27 april, vandaag maar 19 kilometertjes. De eerste twee dorpjes zijn niet noemenswaardig waar ik doorheen loop, maar Villafranca del Bierzo is een prachtig dorp met veel hoogte verschillen en volgens mij minimaal drie kerken en een kasteel. Ongelooflijk! Er is zelfs een kerk open waar ik een stempel mag ontvangen! Heb wederom een euro gedoneerd en deze kerk kan wel tellen en jullie krijgen exact afgepast 10 kaarsjes! Toch steeds wennen hoor deze digitale aangelegenheid op spiritueel niveau.

Eigenlijk best grappig want heb het gevoel wederom dat ik de hele dag kan lanterfanten met deze korte afstanden. Van de ene kant fijn van de andere kant ben ik gewoon een doelgericht mens merk ik en vind het lastig om geen actie te ondernemen. Ik weet dat veel mensen 19 kilometer actie vinden haha naar het is niet alsof ik het hier verder druk heb of zo.

Aangekomen bij mijn Hostal blijkt dit van een Nederlandse vrouw te zijn! We hebben erg gezellig gekletst en echt heerlijk gegeten vegetarisch uit haar eigen tuin! En ze heeft voor het eerst (op de hele Camino en zijzelf ook voor het eerst) een lekkere Latte Macchiato gemaakt! Geweldig😍😍😍

Vandaag een korte versie want heb teveel gekletst en moet morgen fris weer op!

Voldaan ga ik slapen!

Slaap lekker😘

1. Marloes:
    28 april 2018
    Volgens mij hebben jij en je lijf het wel verdiend om een paar dagen rustig aan te doen. Fijn dat je eindelijk eens een goede groentenmaaltijd kreeg.
  2. Stephanie:
    28 april 2018
    Ben trots op je. 😘
  3. Bernadette kroonen:
    29 april 2018
    Idd die kaarsjes pfff, kan echt niet! Moeten ze te vaak witte denk ik, slaap lekker.